مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-30دانش

مهلت دفاع از پایان نامه برای شرکت در مراسم اربعین تمدید شد


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: به منظور تسهیل سفر اربعین دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، مهلت دفاع از پایان نامه ها تا 15 مهر ماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مهدی بادپا، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اقدامات انجام شده در مورد تسهیل سفر دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی توضیحاتی ارائه کرد.

بادپا گفت: باتوجه به تقارن ایام عزاداری اربعین حسینی(ع) و آیین مذهبی پیاده روی اربعین با زمان دفاع از پایان نامه ها و رساله ها در شهریور ماه سال جاری، به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل برای تنظیم وقت اساتید و دانشجویانی که عازم سفر عتبات خواهند بود، اواسط مردادماه از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نامه ای به معاونت آموزشی ارسال و درخواست شد تا شرایطی ایجاد شود که با تمدید فرصت دفاع از پایان نامه دانشجویان ارشد و دکتری تا پایان مهرماه، دانشجویان این مقاطع بتوانند در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کنند.

وی افزود: در نهایت با پیگیری های انجام شده، معاونت آموزشی با تمدید مهلت دفاع از پایان نامه ها موافقت کرد و بخشنامه ای خطاب به معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی کشور ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت دفاع از پایان نامه برای شرکت در مراسم اربعین تمدید شد

مهلت دفاع از پایان نامه برای شرکت در مراسم اربعین تمدید شد