مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-12بين الملل

نشریه آمریکایی: ارمنستان از عملی نشدن تضمین های امنیتی توسط روسیه ناراضی است


نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال ادعا کرد، رزمایش مشترک آمریکا با ارمنستان باعث نگرانی کرملین شده و نشان نارضایتی ایروان از عمل نکردن کرملین به تضمین های امنیتی اش به این کشور است.

- نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال ادعا کرد، رزمایش مشترک آمریکا با ارمنستان باعث نگرانی کرملین شده و نشان نارضایتی ایروان از عمل نکردن کرملین به تضمین های امنیتی اش به این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی با تیتر رزمایش های نظامی آمریکا در حیاط خلوت روسیه زنگ خطر را در کرملین به صدا در می آورد ادعاهایی را درباره تیره شدن روابط ارمنستان با روسیه مطرح کرده و نوشته است: همچنان که واشنگتن به دنبال بهره برداری از شکافها در حوزه نفوذ سنتی روسیه است، نیروهای آمریکایی رزمایش نظامی مشترکی را با سربازان ارمنستان، کشور کوچک حوزه جنوب قفقاز که برای حدود 200 سال متحد نزدیک روسیه بوده، شروع کردند.

در اتفاقی که نشانه احتمالی یک تغییر آرایش ژئوپلتیکی بر اساس حمله روسیه به اوکراین است، نیروهای آمریکایی روز دوشنبه یک رزمایش مشترک 10 روزه را با سربازان ارمنستانی شروع کردند.

در این رزمایش حدود 175 سرباز ارمنستانی در کنار حدود 85 سرباز متعلق به فرماندهی آفریقا و اروپای ارتش آمریکا در حومه شهر ایروان مانورهای تمرینی را اجرا می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه آمریکایی: ارمنستان از عملی نشدن تضمین های امنیتی توسط روسیه ناراضی است

نشریه آمریکایی: ارمنستان از عملی نشدن تضمین های امنیتی توسط روسیه ناراضی است