مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-17اقتصادي

ارزیابی عملکرد ادارات میراث فرهنگی کرمان/رفسنجان، کهنوج و بافت برتر شدند


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان از ارزیابی عملکرد ادارات و نمایندگی های این اداره کل در سطح استان خبر داد و گفت: شهرستان های رفسنجان، - ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان از ارزیابی عملکرد ادارات و نمایندگی های این اداره کل در سطح استان خبر داد و گفت: شهرستان های رفسنجان، کهنوج و بافت رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

محمدعلی کدوری امروز 26 شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این ارزیابی عملکرد در شش ماهه ابتدایی سال و براساس فعالیت های انجام شده در سامانه رصد، سرمایه گذاری بخش گردشگری، برگزاری جشنواره و تعامل با دست اندرکاران مرتبط با صنعت گردشگری بوده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: ارزیابی عملکرد ادارات و نمایندگی های این استان هر شش ماه یکبار انجام می شود و امیدواریم مسئولان هر شهرستان در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و همچنین سرمایه گذاری کوشاتر عمل کنند.

او ادامه داد: در ارزیابی عملکرد باید از فرمانداران و مدیران مرتبط با صنعت گردشگری شهرستان های رفسنجان، کهنوج، رودبار، قلعه گنج، فاریاب، جازموریان و بافت تشکر کرد چراکه سه حوزه بزرگ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در اولویت برنامه خود قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عملکرد ادارات میراث فرهنگی کرمان/رفسنجان، کهنوج و بافت برتر شدند

ارزیابی عملکرد ادارات میراث فرهنگی کرمان/رفسنجان، کهنوج و بافت برتر شدند