مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-10اجتماعي

عملیات اربعین از فرودگاه شهید باکری ارومیه پایان یافت


مدیر کل فرودگاههای آذربایجان غربی با اشاره به اتمام عملیات اربعین گفت: با فرود پرواز امروز یکشنبه در فرودگاه شهید باکری ارومیه عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی استان به پایان رسید.

- محمدعلی قراملکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: عملیات بازگشت زائران حسینی به استان از روز جمعه 17 شهریور آغاز و در روز یکشنبه 19 شهریور به پایان رسید و در بازه زمانی 10 شهریور تا 19 شهریور امسال در حدود 824 زائر با انجام 4 پرواز رفت و برگشت توسط شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه ارومیه به نجف و بالعکس اعزام و پذیرش شدند.

وی اظهار کرد: برای تجلی عینی شعار همه پای کار اربعین هستیم در فرودگاه های استان آذربایجان غربی، اتفاقات بسیار خوشایندی در جریان عملیات اربعین حسینی سال 1402 رخ داد به گونه ای که از مدت ها قبل به منظور پذیرایی در خور شأن زوار حسینی، برنامه ریزی لازم را انجام دادیم و تمام مسئولان و عوامل فرودگاهی با تمام توان تلاش برای خدمات رسانی شایسته به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را انجام دادند.

مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان غربی افزود: در راستای خدمات رسانی شایسته به زوار، دو موکب ویژه بدرقه زائران در فرودگاه ارومیه برپا شد و از زائران پذیرای شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اربعین از فرودگاه شهید باکری ارومیه پایان یافت

عملیات اربعین از فرودگاه شهید باکری ارومیه پایان یافت