مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-27اقتصادي

7 پروژه کشاورزی و فنی زیربنایی در شهرستان ایذه افتتاح شد


در هفته دولت، هفت پروژه کشاورزی در زمینه دام و طیور، تولیدات گیاهی و فنی زیر بنایی در این شهرستان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

- ایذه- مدیر جهاد کشاورزی ایذه گفت: در هفته دولت، هفت پروژه کشاورزی در زمینه دام و طیور، تولیدات گیاهی و فنی زیر بنایی در این شهرستان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش نوروزی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در هفته دولت، هفت پروژه کشاورزی در زمینه دام و طیور، تولیدات گیاهی و فنی زیر بنایی به مبلغ 120 میلیارد ریال از تسهیلات ارزان قیمت و 10 میلیارد ریال از کمک های فنی و اعتباری ملی در این شهرستان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

وی گفت: پروژه مرغداری گوشتی با اعتبار پرداختی 22 میلیارد و 500 هزار ریال در 2 طبقه با ظرفیت 25 هزار قطعه و در طبقه اول با اشتغال مستقیم سه نفر نیرو به بهره برداری رسید و طبقه دوم آن در حال تکمیل است.

نوروزی افزود: پروژه طرح گلخانه های سبزی، صیفی و گیاهان زینتی به مساحت 6 هزار متر مربع و با اعتبار 85 میلیارد ریال از محل اعتبارات پرداختی بانک کشاورزی از جمله دیگر پروژه های افتتاح شده است که شرایط اشتغال را برای 6 نفر به صورت مستقیم فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه کشاورزی و فنی زیربنایی در شهرستان ایذه افتتاح شد

7 پروژه کشاورزی و فنی زیربنایی در شهرستان ایذه افتتاح شد