مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-14اقتصادي

صنعتی ترین شهر کهگیلویه و بویراحمد با بالاترین نرخ بیکاری کجاست؟


این شهرستان یک شهر صنعتی و دارای نفت می باشد ولی بیشترین آمار بیکاری را در کهگیلویه و بویراحمد به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی این شهرستان اظهار کرد: اعتبارات تسهیلات تبصره 16 در گچساران در سال 1402 بیش از 250 میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: این میزان اعتبار در عرض یک ماه ابلاغ گردید و در همین مدت کوتاه با تلاش بسیار حدود 30 میلیارد تومان در گچساران جذب شده است.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: بانک ها دلیل کاهش جذب این تبصره در شهرستان را عدم اعتبارات کافی و برخی از قوانین دست و پاگیر اعلام کرده اند.

 دیهیم خوب عنوان کرد: در خصوص شهرک های صنعتی با تعامل مدیرعامل این حوزه در استان اقدامات و پیگیری های خوبی در راستای برطرف شدن مشکلات انجام شد و زیرساخت های اولیه اعم از آب و برق صورت گرفت، امید می رود برخی مشکلات دیگر نیز برطرف شود.

 وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در گچساران گفت: گچساران یک شهر صنعتی و دارای نفت می باشد ولی بیشترین آمار بیکاری را در کهگیلویه و بویراحمد به خود اختصاص داده است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد:اشتغال جزو حادترین مشکلات این شهرستان می باشد، گرانی و مشکلات معیشتی این شهرستان نیز به آن اضافه گردیده است، امید می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی ترین شهر کهگیلویه و بویراحمد با بالاترین نرخ بیکاری کجاست؟

صنعتی ترین شهر کهگیلویه و بویراحمد با بالاترین نرخ بیکاری کجاست؟