مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-09اقتصادي

تدوین طرح مقاوم سازی تجهیزات صنعت برق در برابر فرونشست


معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس با اشاره به خطرات فرونشست زمین برای تاسیسات و تجهیزات برق در استان و جنوب کشور، گفت: طرح مقاوم سازی تجهیزات صنعت برق در برابر خطر فرونشست زمین تدوین می شود.

- ایسنا/فارس معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس با اشاره به خطرات فرونشست زمین برای تاسیسات و تجهیزات برق در استان و جنوب کشور، گفت: طرح مقاوم سازی تجهیزات صنعت برق در برابر خطر فرونشست زمین تدوین می شود.

فرشاد فرامرزی شنبه 18 شهریور با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل برداشت های بی رویه منابع آب های زیرزمینی در بسیاری از مناطق کشور، با پدیده فرونشست مواجه هستیم، به خبرنگاران گفت: فرونشست خطر بزرگی نیز برای تجهیزات برق مانند دکل های فشار قوی و پست های برق محسوب می شود.

فرامرزی اضافه کرد: اگر این پدیده در نزدیکی خطوط انتقال نیرو حادث شود، می تواند باعث سقوط پایه های شبکه های انتقال و فوق توزیع و توزیع شده و تامین انرژی برق مورد نیاز را با وقفه طولانی مواجه کرده و همه فعالیت های جامعه را با اختلال روبرو کند.

وی با بیان اینکه می توان با پیش بینی صحیح و اجرای برنامه هوشمندانه از چالش های فرونشست پیشگیری کرد، گفت: با توجه به غیرقابل بازگشت بودن بخش زیادی از مناطق مواجه با پدیده فرونشست ، شناسایی، طراحی و اجرای برنامه های مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح مقاوم سازی تجهیزات صنعت برق در برابر فرونشست

تدوین طرح مقاوم سازی تجهیزات صنعت برق در برابر فرونشست