مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 07:302023-09-02اقتصادي

سربازان گروه 22 توپخانه شهرضا قبل از ترخیص نهال می کارند


فرماندار شهرضا از آغاز عملیات اجرایی 200 هکتار جنگل کاری در گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور خبر داد.

- سیدامیر جعفری فرماندار شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت و در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، 200 هکتار از اراضی پادگان توپخانه 22 ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان شهرضا به جنگل کاری با استفاده از بذر بادام کوهی(اسکوپاریا ) اختصاص یافت.

وی افزود: این طرح با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، پادگان گروه توپخانه 22 ارتش و فرمانداری شهرستان شهرضا آغاز شد.

جعفری بیان کرد: در این تفاهم نامه مقرر شد علاوه بر کاشت 200 هکتار بادام اسکوپاریا، هر یک از سربازان وظیفه قبل از پایان دوره نظام وظیفه خود نسبت به غرس چند اصله نهال به صورت کاملا اصولی و فنی در محوطه تعیین شده در پادگان مکلف شوند.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که اگر هر ایرانی 3 نهال بکارد و مردم پای کار بیایند این هدف به راحتی قابل دسترس است، نظر رهبری این است که خود مردم پای کار بیایند و دستگاه های دولتی نیز حمایت و نظارت را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان گروه 22 توپخانه شهرضا قبل از ترخیص نهال می کارند

سربازان گروه 22 توپخانه شهرضا قبل از ترخیص نهال می کارند