مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 07:452023-08-26اقتصادي

افتتاح 28 پروژه مخابراتی همزمان با هفته دولت در ملایر


همزمان با هفته دولت، 28 پروژه مخابراتی با اعتباری افزون بر 314 میلیارد و 400 میلیون ریال در سطح شهرستان ملایر به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/همدان رییس اداره مخابرات ملایر گفت: همزمان با هفته دولت، 28 پروژه مخابراتی با اعتباری افزون بر 314 میلیارد و 400 میلیون ریال در سطح شهرستان ملایر به بهره برداری می رسد.

وحید غلامی در گفت وگو با ایسنا، افزود: امسال هفت طرح در حوزه تلفن همراه با اعتباری افزون بر 25 میلیارد تومان که شامل نصب و راه اندازی پنج سایت تلفن همراه اول و ارتقاء تلفن همراه سایت روستای گرجایی(2Gبه 4G) و Tde.

let سایت باشگاه کارگران انجام شد و این سرمایه گذاری در تاریخ ملایر بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه در نخستین روز از هفته دولت سایت تلفن همراه اول مخابرات روستای گرجایی و ارتقاء تلفن از 2G به 4G به بهره برداری رسید، اظهار کرد: در حوزه تلفن ثابت 21 پروژه با اعتباری افزون شش میلیارد و 440 میلیون تومان هزینه شده که شامل توسعه شبکه دیتا و بهینه سازی شبکه کابل مسی و تقویت و تعویض باطری مراکز مخابراتی و نصب کافوی نوری در سطح شهرستان بوده است.

غلامی ادامه داد: از نظر حجم و تعداد پروژه در مقایسه با هفته دولت سال قبل، شاهد رشد 250 درصدی سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت در اداره مخابرات شهرستان ملایر بودیم که این نوید توسعه امکانات و افزایش ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 28 پروژه مخابراتی همزمان با هفته دولت در ملایر

افتتاح 28 پروژه مخابراتی همزمان با هفته دولت در ملایر