مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:112023-08-25سياسي

امام جمعه قم: دولت سیزدهم معطل چراغ سبز غرب نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با بیان اینکه فرج و گشایش الهی در پرتو رعایت تقوای الهی به دست می آید، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم که تقوای الهی را معیار خود قرار دهیم تا بتوانیم در عرصه های مختلف زندگی موفق باشیم.

وی با اشاره به ویژگی های منافقان عنوان کرد: این افراد با توبه به درگاه الهی می توانند خود را از گروه کافران جدا کرده و عاقبت بخیر شوند.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: زمانی که فردی به حالت کافر از این دنیا برود دیگر نمی تواند به ایمان برسد و زمانی هم فردی با ایمان از این دنیا برود در آن دنیا نیز تا پایان، پاداش ایمان خود را خواهد دید.

وی اضافه کرد: شخصی از امام حسن مجتبی(ع) سئوال که ماهیت ترسویی چیست و ایشان در پاسخ فرمودند ترسویی این است که انسان در برابر خودی ها جرأت دارد، داد و فریاد می کند اما در برابر دشمن ضعیف است .

امام جمعه قم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان با هنر و رجایی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که همه سعی دولت محترم خدمت گزار این باشد که ارزش های اسلامی را هر چه بیشتر در جامعه زنده کند.

وی از سفر رییس جمهور به مناسبت روز جهانی مساجد به قم یاد کرد و گفت: شرکت در همایشی در رابطه با روز جهانی مساجد، ، دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: دولت سیزدهم معطل چراغ سبز غرب نیست

امام جمعه قم: دولت سیزدهم معطل چراغ سبز غرب نیست