مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-21سياسي

اعلام فراخوان جذب 4 هزار نخبه در دستگاه های اجرایی


معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان ضمن بیان اینکه بزودی فراخوان جذب 4 هزار نخبه در دولت اعلام خواهد شد، از تشکیل هسته های استادمحور به عنوان واحد تحقیق و توسعه ی 100 شرکت دانش بنیان در دانشگاه های کشور خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، یاسین کیخا معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه این بنیاد دو معاونت ماموریتی دارد، گفت: تربیت و توانمندسازی مستعدان مهمترین برنامه معاونت آینده سازان و زمینه سازی برای اثرگذاری نخبگان و تکریم آنان، مهم ترین برنامه کاری معاونت سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان است.

تولید الگوی درست برای پاسخ به نیاز ها یعنی فرصت اثرگذاری بیشینه وی با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان باید فرصت اثرگذاری بیشینه را برای نخبگان فراهم کند، افزود: افزایش اثرگذاری و اثربخشی جامعه نخبگانی در فرایند های تصمیم سازی و تصمیم‍ گیری از مهم ترین برنامه های این معاونت در دور جدید است.

کیخا با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات کشور تولید الگوی درست برای پاسخ به نیاز های موجود است، ادامه داد: تجربه های پیشین کشور نشان می دهد در اغلب موارد یا الگوی پاسخ دهی دقیق طراحی نشده و یا در اجرا، صیانت درستی از آن الگو صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان جذب 4 هزار نخبه در دستگاه های اجرایی

اعلام فراخوان جذب 4 هزار نخبه در دستگاه های اجرایی