مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-12بين الملل

پکن: چین و کره شمالی به دنبال گسترش همکاری های دوجانبه هستند


وزارت امور خارجه چین اعلام کرد، پکن و پیونگ یانگ در تلاش هستند در تمامی زمینه ها مبادلات و همکاری های خود را گسترش دهند.

- وزارت امور خارجه چین اعلام کرد، پکن و پیونگ یانگ در تلاش هستند در تمامی زمینه ها مبادلات و همکاری های خود را گسترش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مائو نینگ، سخنگوی وزارت امورخارجه چین امروز (سه شنبه) بدون اظهار نظر درباره احتمال دیدار شی جینپینگ، رییس جمهور چین و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در آینده نزدیک گفت که پکن و پیونگ یانگ در حال تلاش برای تعمیق تبادلات و همکاری ها به طور سراسری هستند.

مائو نینگ در نشست خبری هفتگی خود اظهار داشت: چین و کره شمالی همسایه و دوستان یکدیگر هستند که توسط کوه ها و رودخانه ها به هم متصل شده اند.

روابط دوجانبه ما پیشرفت خوبی دارد.

وی ادامه داد: هر دو طرف تلاش می کنند تا بر اساس اجماع مهمی که رهبران ما به دست آورده اند، تبادلات و همکاری ها را عمیق تر کنند و برای حصول پیشرفت جدید و بیش از پیش در روابط خود تلاش می کنند.

بنابر گزارش اسپوتنیک، این دیپلمات چینی از اظهار نظر درباره سفر حال حاضر کیم جونگ اون به روسیه خودداری کرد و گفت که این یک قرار بین دو کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: چین و کره شمالی به دنبال گسترش همکاری های دوجانبه هستند

پکن: چین و کره شمالی به دنبال گسترش همکاری های دوجانبه هستند