مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-27اقتصادي

احداث پلاژ بانوان گناوه در دستور کار است


بالغ بر 15 میلیارد تومان برای احداث پلاژ بانوان پیش بینی شده است و امیدواریم که با احداث این پلاژ زمینه استفاده بیشتر این قشر از دریا و ساحل فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی صفری صبح یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های شهرداری گناوه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در دولت سیزدهم و با همکاری همه مردم و مسئولان کارهای خوبی در سطح شهرستان انجام شده است که این فعالیت ها در حوزه های مختلف در راستای توسعه این شهرستان و خدمت شایسته تر به مردم تداوم خواهد یافت.

فرماندار گناوه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی کانال دفع آب های سطحی و کنترل سیلاب بلوار شهید تندگویان گناوه افزود: پیمانکار این پروژه تسریع در کار همراه با کیفیت مناسب در اجرای پروژه را مدنظر داشته باشد تا این پروژه که از پروژه های مهم در این منطقه است تا قبل فرارسیدن فصل بارندگی به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: در این منطقه زیرساخت ها محدود است و در سال گذشته نیز دفع آب های سطحی از مشکلات اصلی مردم در این منطقه بوده است که با پیگیری های انجام شده امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

صفری اضافه کرد: با توجه به نگرانی ها و دغدغه های مردم در ساماندهی ساحل گناوه، با پیگیری های انجام شده قول در اختیار قرار دادن زمین و اعتباری نیز از سوی سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پلاژ بانوان گناوه در دستور کار است

احداث پلاژ بانوان گناوه در دستور کار است