مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:402023-08-27اجتماعي

17 هزار موکب در نجف به زائران حسینی خدمات رسانی می کنند


اداره موکب های حسینی در استان نجف اشرف اعلام کرد که بیش از 17 هزار موکب در این استان در حال خدمات رسانی به زائران اربعین امام حسین علیه السلام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اداره موکب های حسینی در استان نجف اشرف روز یکشنبه اعلام کرد که بیش از 17 هزار موکب به طور رسمی در سال جاری در این استان در حال ارائه خدمات به زائران اربعین امام حسین علیه السلام هستند.

زکی جریو رییس اداره موکب های حسینی استان نجف اشرف گفت که تا امروز 17 هزار و 409 موکب حسینی به طور رسمی ثبت شده اند که این موکب ها به ارائه انواع خدمات به زائرانی که از جنوب عراق وارد این استان شده و رهسپار کربلا می شوند، می پردازند.

وی افزود که این موکب ها طی 20 روز از نخستین روز ماه صفر تا روز بیستم (روز اربعین حسینی) به ارائه انواع خدمات از جمله آب، غذا، مکان استراحت و خواب و حتی خدمات پزشکی می پردازند.

  وی افزود که آمار اعلام شده، تنها شامل موکب هایی است که ثبت شده و موکب های غیر ثبت شده نیز در این استان در حال ارائه خدمات به زائران امام حسین علیه السلام هستند.

  جریو گفت این موکب ها در طول مسیر منتهی به کربلا و در چارچوب مرزهای اداری استان نجف اشرف مستقر هستند و هماهنگی بالایی نیز با مقامات دولتی و استانی برای حمایت از این موکب ها از طریق فراهم کردن یخ و آب آشامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار موکب در نجف به زائران حسینی خدمات رسانی می کنند

17 هزار موکب در نجف به زائران حسینی خدمات رسانی می کنند