مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 07:502023-09-18اقتصادي

هیات تجاری سیستان و بلوچستان عازم کشور عمان شد


مدیر کل صمت سیستان و بلوچستان از اعزام هیات تجاری سیستان و بلوچستان به جهت تقویت مراودات تجاری و اقتصادی در کشور عمان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل صمت سیستان و بلوچستان از اعزام هیات تجاری سیستان و بلوچستان به جهت تقویت مراودات تجاری و اقتصادی در کشور عمان خبر داد.

ایرج حسن پور رییس هیات تجاری استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: در این رویداد توسط هیات تجاری استان ،بازدید از نمایشگاه سلامت،گردشگری، مواد غذایی و هتلداری کشور عمان،ملاقات با مقامات دولتی مرتبط با مسائل اقتصادی و بازرگانی شهر مسقط و همچنین دیدار با تجار و بازرگانان و فعالین اقتصادی این کشور انجام می پذیرد .

مدیرکل صمت استان در ادامه تصریح کرد: بازدید از بنادر و مراکز تجاری ،اقتصادی شهر مسقط ،دیدار با ایرانیان سرمایه گذار مقیم کشور عمان ،بازدید از مراکز اقتصادی بندر سویق وملاقات با مدیران منطقه و ملاقات با مسئولین نمایشگاهی کشور عمان جهت برپایی نمایشگاه توانمندی های تجاری در این کشور و همچنین همکاری مشترک در حوزه ایجاد پارک علم و فناوری و توسعه مراکز دانش بنیان و برگزاری نمایشگاه مشترک از برنامه های هیات تجاری سیستان و بلوچستان در کشور عمان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات تجاری سیستان و بلوچستان عازم کشور عمان شد

هیات تجاری سیستان و بلوچستان عازم کشور عمان شد