مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-17ورزشي

استخدام برادران عالمیان در شرکت خودروسازی


با پیگیری رییس فدراسیون تنیس روی میز و نماینده مردم بابل در مجلس، برادران عالمیان به استخدام شرکت خودرو سازی ایرانخودرو در آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه  مشترک مسوولان فدراسیون تنیس روی میز با گروه صنعتی ایران خودرو جهت استخدام دو ملی پوش  پینگ پنگ ایران در این شرکت بزرگ خودروسازی کشور در بابل برگزار شد.

به پیشنهاد مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز و پیگیری های صورت گرفته از سوی علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی، علیمردان عظیمی مدیرعامل ایرانخودرو با استخدام نیما عالمیان و نوشاد عالمیان دو ملی پوش افتخار آفرین پینگ پنگ ایران در شرکت خودروسازی ایرانخودرو موافقت نمود.

این دو ملی پوش مازندرانی پینگ پنگ ایران که سال ها در انتظار جذب در دستگاههای دولتی و اجرایی کشور بودند به صورت رسمی به عنوان کارمند ، جذب شرکت خودروسازی ایرانخودرو شدند.

به همین منظور جلسه ای برای عقد قرارداد رسمی میان این شرکت و دو ملی پوش پینگ پنگ ایران در شهر بابل زادگاه برادران عالمیان برگزار شد.

در این جلسه نیما عالمیان قرارداد همکاری با این شرکت خودروسازی را به امضا رساند و به شکل نمادین یونیفورم کارمندان ایرانخودرو را بر تن کرد و به صورت رسمی به استخدام این شرکت درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام برادران عالمیان در شرکت خودروسازی

استخدام برادران عالمیان در شرکت خودروسازی