مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 20:552023-08-31سياسي

رفع خلاف از 6 ملک غیرمجاز در منطقه 19


طی بیست و پنجمین مرحله مقابله با ساخت و ساز غیر قانونی با دستور مقام قضایی رفع خلاف از 6 ملک غیر مجاز و اخذ تعهد کتبی از سازندگان مبنی بر کاهش طبقات مازاد انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 اظهار کرد: بیست و پنجمین مرحله مقابله با ساخت و سازهای غیر قانونی در ناحیه سه منطقه 19 در شهرک های احمد خمینی، ابوذر و خیابان های سهیل و بهشتی انجام شد.

وی گفت: در راستای ادامه عملیات رفع خلاف از ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد شده با اخذ دستور مقام قضایی در ناحیه 3، تخریب ستون های اصلی دو ملک در خیابان سهیل میانی پشت کلانتری 155 نعمت آباد کوچه شجر و شهرک احمد خمینی نبش کوچه سعادتمند با یک دستگاه پیکور انجام شد.

شهردار منطقه 19 ادامه داد: همچنین در شهرک احمد خمینی نبش کوچه حسینی و خیابان بهشتی سه مالک متعهد به رفع خلاف از طبقات مازاد شدند ضمن اینکه طی این عملیات در شهرک ابوذر کوچه شجر نسبت به رفع خلاف از نصب کرکره و اخذ تعهد در خصوص رفع تخلف از طبقات مازاد اقدام شد.

براساس این گزارش این عملیات با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه 19، پنجاه نفر شهربان، حریم بان و معبر بان، 40 نفر یگان حفاظت شهرداری تهران، 30 نفرعوامل اجرایی شهرداری منطقه و با به کارگیری 1 دستگاه لودر، 1 دستگاه پیکور، 1 اکیپ خودرو 137 انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خلاف از 6 ملک غیرمجاز در منطقه 19

رفع خلاف از 6 ملک غیرمجاز در منطقه 19