مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 07:302023-09-11سياسي

بیش از 80 زندانی عادل آباد حافظ یک جزء قرآن شدند


مدیر زندان مرکزی شیراز با بیان اینکه تحقق طرح نگهداری توحیدی زندانیان و اصلاح مجرمان با تاسی از قرآن و آموزه های انسانساز در دستور کار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با ایام اربعین حسینی گام نخست این طرح به نتیجه رسید و زندانیان اندرزگاه قرآنی حافظ سوره ها و اجزاء شریف قرآن شدند که بمناسبت آن تمامی زندانیان از سوی مدیر زندان با اعطای ملاقات حضوری با خانواده هایشان مورد تشویق قرار گرفتند.

روح اله رضایی دانا در این ارتباط گفت: این طرح در قالب هفت برنامه به رییس، مسئول فرهنگی و روحانی اندرزگاه و همچنین رییس اداره فرهنگی و مسئول دارالقرآن زندان عادل آباد ابلاغ شد و مورد مطالبه جدی قرار گرفت که گام نخست و مهم به ضرورت محفوظات قرآنی زندانیان اختصاص یافت.

وی گفت: زندانیان با محوریت مسئولین اندرزگاه و مربی یاران در کمتر از 40 روز ، نسبت به حفظ سوره ها و اجزاء قرآن اهتمام ورزیدند و بصورت خاص بیش از 80 زندانی، هر کدام یک جزء قرآن را حفظ نمودند و به این مناسبت نیز ملاقات حضوری ملاقات حضوری تشویقی به آنان و خانواده هایشان اعطا شد.

مدیر زندان عادل آباد شیراز اذعان داشت: نگهداری توحیدی و دین محور زندانیان با تاسی از آموزه های قرآنی بعنوان یک طرح تربیتی و بصورت خاص در اندرزگاه قرآنی زندان که شاهد اجرای طرح های فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 زندانی عادل آباد حافظ یک جزء قرآن شدند

بیش از 80 زندانی عادل آباد حافظ یک جزء قرآن شدند