مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-05سياسي

خداییان خطاب به بازرسان: بازرسی ها به پایان سال موکول نشود


رییس سازمان بازرسی کل کشور اولویت بندی در اجرای برنامه ها را مورد تاکید قرار داد و گام اساسی برای اتمام به موقع برنامه ها را رصد مداوم آن ها عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، ذبیح الله خداییان معاون رییس سازمان بازرسی کل کشور در نشست رصد و پایش برنامه های سال 1402 که با هدف بررسی وضعیت اجرای برنامه های ابلاغی با حضور معاونین، بازرس کل امور و سربازرسان آن ها و به صورت ارتباط برخط با استان ها برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) به بیان نکاتی پیرامون اهمیت فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

رییس سازمان بازرسی، امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ای همگانی و ستون اِعمال و اجرای سایر فرائض دانست و خواستار توجه به این مقوله در بازرسی ها و نظارت ها شد.

وی خطاب به بازرسان تأکید کرد که همواره خداوند متعال را در همه امور ناظر اعمال خود بدانند و تقوای الهی پیشه کنند.

خداییان در ادامه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده از سوی معاون راهبردی و مدیریت منابع این سازمان پیرامون میزان پیشرفت برنامه های نظارت، بازرسی و اجرای برنامه های کلان در مرکز و استان ها، نکاتی را مطرح کرد.

وی در بیان اولین نکته به معاونان ، مدیران کل و بازرسان کل در مرکز و استان ها تاکید کرد که اجرای برنامه های ابلاغی را به پایان سال موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداییان خطاب به بازرسان: بازرسی ها به پایان سال موکول نشود

خداییان خطاب به بازرسان: بازرسی ها به پایان سال موکول نشود