مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-01بين الملل

زلنسکی: بدون کریمه، صلح پایدار وجود نخواهد داشت


ولودیمیر زلنسکی در یک سخنرانی برای اندیشکده ایتالیایی اعلام کرد که بدون کنترل دوباره اوکراین بر شبه جزیره کریمه و دیگر مناطق تحت تسلط روسیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در جریان یک سخنرانی بار دیگر موضع قبلی خود درباره بازپس گیری شبه جزیره کریمه، دونباس و دیگر مناطق اوکراینی تحت تسلط روسیه را تکرار کرد.

منابع رسانه ای غربی از قبیل یاهو نیوز گزارش دادند که زلنسکی در جریان سخنرانی برای مجمع آمبروستی که یک اندیشکده مستقر در ایتالیا است، درباره جنگ روسیه و اوکراین و شرایط برای صلح حرف زد.

رییس جمهور اوکراین که در نتیجه جنگ اوکراین بخش های زیادی از کشورش را از دست داده است، در سخنرانی روز جمعه (امروز) خود موضع قبلی خود درباره لزوم بازپس گیری همه مناطق از دست رفته از قبیل شبه جزیره کریمه را تکرار کرد.

به گفته زلنسکی، بدون احسای کنترل اوکراین بر کریمه، منطقه دونباس و دیگر مناطق اشغال شده توسط روسیه، صلح پایدار وجود نخواهد داشت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های غربی، این اظهارنظر در شرایطی مطرح شده که در خبرها آمده بود مقام های اوکراین نگران هستند که برخی چهره ها در واشنگتن خواستار مذاکره برای پایان یافتن جنگ اوکراین تا پیش از برگزایر انتخابات ریاست جمهوری 2024 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: بدون کریمه، صلح پایدار وجود نخواهد داشت

زلنسکی: بدون کریمه، صلح پایدار وجود نخواهد داشت