مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-28سياسي

200 مُبلغ حوزه علمیه خراسان به مراسم اربعین اعزام شدند


مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان گفت: حوزه علمیه خراسان قریب 200 مُبلغ به عراق اعزام کرده که این مُبلغان پس از گذراندن دوره تخصصی توانمندسازی می توانند ارتباطات مؤثرتری را برقرار کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان گفت: حوزه علمیه خراسان قریب 200 مُبلغ به عراق اعزام کرده که این مُبلغان پس از گذراندن دوره تخصصی توانمندسازی می توانند ارتباطات مؤثرتری را برقرار کنند.

حجت الاسلام متین قربانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدامات معاونت تبلیغی حوزه علمیه خراسان در مراسم اربعین، اظهار کرد: حوزه علمیه خراسان قریب 200 مبلغ به عراق اعزام کرده که این مبلغان پس از گذراندن دوره تخصصی توانمندسازی در حوزه فِرق و ادیان، جریان شناسی کشور عراق، مباحث احکام و پاسخگویی به شبهات می توانند در مسیر پیاده روی اربعین با زائران ارتباطات مؤثرتری را برقرار کنند.

وی ادامه داد: پس از گذراندن دوره توانمندسازی، مبلغان در 20 گروه 10 نفره به سرزمین عراق اعزام شدند که در بین این 20 گروه، طلابی حضور دارند که به زبان های خارجی مانند روسی، اسپانیایی، انگلیسی و عربی آشنایی دارند و می توانند در مسیر پیاده روی اربعین با زائران غیرایرانی ارتباطات مؤثرتری را برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 مُبلغ حوزه علمیه خراسان به مراسم اربعین اعزام شدند

200 مُبلغ حوزه علمیه خراسان به مراسم اربعین اعزام شدند