مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-28اقتصادي

خط ریلی اردبیل - میانه در ایستگاه پایانی


خط ریلی اردبیل به میانه که به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم استان اردبیل بوده، پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم جانی دوباره گرفته و اکنون در ایستگاه پایانی قرار دارد.

-   گذر از گلوگاه های سخت در طی 2 سال گذشته به طوری که به گفته معاون عمرانی استانداری اردبیل این پروژه در ابتدای دولت سیزدهم پیشرفت 70 درصدی داشته و در طی دو سال گذشته پیشرفت فیزیکی این پروژه به 90 درصد رسیده است.

کمال الدین میرجعفریان هم چنین با اشاره به میزان اعتبارات تخصیص یافته برای این پروژه در دولت سیزدهم بیان کرد: تاکنون کل هزینه کرد این پروژه 45هزارمیلیارد ریال است که از این میزان 22هزارمیلیارد ریال فقط در دولت سیزدهم به آن تزریق شده است.

وی عنوان کرد: نکته مهم دیگر اینکه در 2 سال اخیر عمده نقاط بحرانی و گلوگاهی پروژه اعم از تکمیل پل ها، تونل ها و قطعات سخت که در گذشته رها مانده بود اجرایی شده است.

  راه آهن اردبیل میانه به دلیل عبور از مناطق کوهستانی، دارای مشخصات فنی و حجم های عملیاتی بسیار بالا بوده که از جمله آن ها می توان به احداث 62 دستگاه تونل به طول 24 کیلومتر و پل های خاص و بزرگ با مجموع حدود 6 کیلومتر اشاره کرد و طبق گفته مسؤولان اردبیل شاهد گذر از این نقاط بحرانی در طی 2 سال اخیر بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ریلی اردبیل - میانه در ایستگاه پایانی

خط ریلی اردبیل - میانه در ایستگاه پایانی