مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-27اقتصادي

مشکل آب آشامیدنی جمعیت 9 هزار نفری شهر کرندغرب در هفته دولت مرتفع شد


پروژه آبرسانی شهر کرندغرب همزمان با هفته دولت افتتاح و مشکل کمبود و افت فشار آب جمعیت 9 هزار نفری این شهر مرتفع شد.

- افتتاح پروژه آبرسانی شهر کرند غرب در سومین روز هفته دولت     مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افتتاح پروژه آبرسانی شهر کرند غرب در روز شنبه مورخ 4 شهریور 1402 مصادف با سومین روز از هفته دولت خبر داد.

       به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، همزمان با هفته دولت پروژه آبرسانی به شهر کرندغرب با حضور مسؤولان شهرستان دالاهو و استان کرمانشاه در محل چاه شماره یک این شهر افتتاح شد.

    رضا داودی، مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت خاطرنشان کرد: سراب کرند غرب به علت خشکسالی منطقه در سال های اخیر شدیدا کم آب شده، لذا دیگر جوابگوی آب مورد نیاز جمعیت 9 هزار نفری این شهر نیست.

وی ادامه داد: در این راستا ساکنین این شهر علی الخصوص مشترکین ساکن در مناطق مرتفع شهر با کمبود و افت فشار آب زیادی مواجه بودند که خوشبختانه با به مدار آمدن این چاه تا حدود زیادی مشکل کمبود آب ساکنین این شهر مرتفع خواهد شد.

حفر یک حلقه چاه و احداث یک باب ساختمان اتاقک چاه، برق رسانی به ساختمان اتاقک چاه و تجهیز چاه آب، احداث 2 هزار و 200 متر خط انتقال آب به مخزن میانی و مرتفع شهر کرند غرب و احداث 2 باب مخزن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب آشامیدنی جمعیت 9 هزار نفری شهر کرندغرب در هفته دولت مرتفع شد

مشکل آب آشامیدنی جمعیت 9 هزار نفری شهر کرندغرب در هفته دولت مرتفع شد