مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-29سياسي

آمار سفرهای اربعین اعلام شد


وضعیت تردد از مرزهای زمینی و هوایی ایران و عراق در اربعین و همچنین مطالبات ایران درباره عمره، همزمان با سفر سفیر ایران در عربستان، در شورای برنامه ریزی بعثه و حج و زیارت بررسی شد.

- وضعیت تردد از مرزهای زمینی و هوایی ایران و عراق در اربعین و همچنین مطالبات ایران درباره عمره، همزمان با سفر سفیر ایران در عربستان، در شورای برنامه ریزی بعثه و حج و زیارت بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس حسینی در نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از ثبت نام بیش از دو میلیون و 700 هزار نفر در سامانه سماح تا روز دوشنبه خبر داد و گفت: نزدیک به دو میلیون و 500 هزار نفر از این افرد با پرداخت حق بیمه ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

باشماق کم ترددترین مرز در اربعین حمیدرضا محمدی، معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت درباره وضعیت تردد از مرزهای انتخابی زائران گفت: مرز مهران با 63 درصد بیشترین و مرز باشماق با نیم درصد کمترین آمار را به خود اختصاص داده اند و 3 درصد زائران هم مرز هوایی را برای خروج انتخاب کرده اند.

او با بیان اینکه اوج سفرها در این روزها انجام می شود، افزود: یکشنبه پنجم شهریورماه حدود 1/13 درصد از کل جمعیتی که متقاضی تشرف به عراق بودند از مرزها خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار سفرهای اربعین اعلام شد

آمار سفرهای اربعین اعلام شد