مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-29سياسي

22 موکب در پایانه مرزی باشماق مشغول خدمت رسانی به زوار


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: 22 موکب در پایانه مرزی باشماق مشغول خدمت رسانی به زوار بوده و دستگاه قضایی استان در تمام بخش ها بر روند اجرای کنگره عظیم اربعین و دستگاه های دخیل در خدمات رسانی به زوار نظارت دارد.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: 22 موکب در پایانه مرزی باشماق مشغول خدمت رسانی به زوار بوده و دستگاه قضایی استان در تمام بخش ها بر روند اجرای کنگره عظیم اربعین و دستگاه های دخیل در خدمات رسانی به زوار نظارت دارد.

  حجت الاسلام حسینی 6 شهریور در جمع خبرنگاران استان با اعلام این خبر اظهار کرد: تمامی ظرفیت ها و توان استان کردستان در حوزه های مختلف از جمله تغذیه، اسکان، ترابری، بهداشت و امنیت در کنار ظرفیت های ملی در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی افزود: 22 موکب در پایانه مرزی باشماق مشغول خدمت رسانی به زوار بوده و دستگاه قضایی استان در تمام بخش ها بر روند اجرای کنگره عظیم اربعین و دستگاه های دخیل در خدمات رسانی به زوار نظارت دارد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: در نقطه صفر پایانه مرزی باشماق مریوان، قاضی کشیک ویژه اربعین مستقر شده است و به زائران خدمت رسانی می کند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه عبور از مرز باشماق برای زائرین اباعبدالله الحسین (ع) تا این لحظه بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 موکب در پایانه مرزی باشماق مشغول خدمت رسانی به زوار

22 موکب در پایانه مرزی باشماق مشغول خدمت رسانی به زوار