مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-02اجتماعي

زوار برای بازگشت به مرز باشماق از پایانه مسافربری کاظمین استفاده کنند


استاندار کردستان اعلام کرد که برای موج بازگشت زائران، در مرز باشماق آمادگی کامل را داریم و به زوار هم اطلاع رسانی شده که برای بازگشت از پایانه کاظمین به مرز باشماق استفاده کنند.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان اعلام کرد که برای موج بازگشت زائران، در مرز باشماق آمادگی کامل را داریم و به زوار هم اطلاع رسانی شده که برای بازگشت از پایانه کاظمین به مرز باشماق استفاده کنند.

اسماعیل زارعی کوشا، شامگاه گذشته، 10 شهریورماه در گفت وگوی ویژه خبری شبکه خبر با اشاره به آخرین وضعیت زائران به تشریح مزیت های تردد از مرز باشماق، روند تردد، نحوه خدمت رسانی و میزبانی از زوار پرداخت.

وی با اشاره به اقداماتی که برای تردد و رفاه حال زائران در دستور کار استانداری کردستان قرار گرفته است، افزود: خوشبختانه امسال دومین سالی است که از مرز باشماق توفیق خدمت رسانی به زوار اربعین آقا اباعبدالله الحسین(ع) را داریم و با توجه به تجارب سال گذشته توانستیم خدمات بهتری به زائران ارائه دهیم.

استاندار کردستان با اشاره به شرایط مطلوبی که در شهر مریوان توسط مردم خونگرم این دیار جهت استقبال و میزبانی از زوار فراهم شده است، بیان کرد: با تفاهم نامه ای که با شرکت های حمل و نقل اقلیم کردستان عراق بسته شد مسافران از مرز به استان سلیمانیه و استان کاظمین منتقل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوار برای بازگشت به مرز باشماق از پایانه مسافربری کاظمین استفاده کنند

زوار برای بازگشت به مرز باشماق از پایانه مسافربری کاظمین استفاده کنند