مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-14حوادث

قتل و سرقت در پرونده باند سارقان سازمان یافته


فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتلی که با تشکیل باند اقدام به انواع سرقت در استان اصفهان و تهران کرده بود، خبر داد.

- سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: آبان ماه سال 1400 در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل یکی از اتباع در یکی از محلات شهر اصفهان و متواری شدن عامل این جنایت، اقدامات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این قتل آغاز شد.

وی گفت: با حضور کارآگاهان پلیس و انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد جوانی 22 ساله در یک درگیری در اثر شلیک با اسلحه به قتل رسیده و عامل این جنایت که خود تبعه خارجی یکی از کشورهای همسایه بود نیز به سرعت از محل متواری شده است.

علینقیان پور افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی عامل این قتل بعد از 2 سال زندگی مخفیانه شناسایی و مشخص شد که اخیرا با تشکیل باندی 4 نفره اقدام به سرقت از 3 کارگاه مس و ریختگری و سرقت 2 خودرو ماکسیما در استان کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی در نهایت محل اختفای قاتل و 2 همدستش را در استان شناسایی و در دو عملیات ضربتی و همزمان هر 3 متهم را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل و سرقت در پرونده باند سارقان سازمان یافته

قتل و سرقت در پرونده باند سارقان سازمان یافته