مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-04پزشكي

تکمیل 2 هزار طرح بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:در دولت سیزدهم بیش از چهار هزار و 40 پروژه بهداشتی شروع شد که بیش از 2 هزار طرح آن به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ابتدای سال و در فرمایشات خود، یکی از شاخص های دولت را توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی به ویژه ساخت بیمارستان بیان فرمودند که این مهم در دستور کار جدی قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در دولت سیزدهم در حوزه بهداشت، بیش از چهار هزار و 40 پروژه بهداشتی شروع شد که بیش از 2 هزار طرح آن تکمیل و به بهره برداری رسید و پیش بینی شده تا پایان هفته دولت سال آینده، باقی پروژه ها نیز تکمیل شود.

رحیمی اظهار کرد: برقراری بیمه برای 6 میلیون نفر، ایجاد صندوق بیماران سخت درمان و افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی از دیگر اقدامات در حوزه بهداشت و درمان کشور در 2 سال اخیر است.

وی با بیان اینکه، با همت مجموعه علوم پزشکی استان مرکزی، آرامش خوبی در مجموعه بهداشت و درمان این استان برقرار است، گفت: بیش از 160 پروژه بزرگ و کوچک در استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد که برخی از آنها از جمله طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) قدمتی طولانی دارد و از آغاز عملیات اجرایی آنها سال های سال گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 2 هزار طرح بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم

تکمیل 2 هزار طرح بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم