مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-12سياسي

«ردا» روایتی از دختران مسلمان و بااستعداد ایرانی


همایش رویداد روایت دختران ایرانی «ردا» با حضور دانش آموزان 21 شهرستان آذربایجان شرقی طی روزهای 20 و 21 شهریور ماه در دانشگاه تبریز درحال برگزاری است .

- تبریز- همایش رویداد روایت دختران ایرانی ردا با حضور دانش آموزان 21 شهرستان آذربایجان شرقی طی روزهای 20 و 21 شهریور ماه در دانشگاه تبریز درحال برگزاری است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر اظهار کرد: رویداد روایت دختران ایرانی از دی ماه سال گذشته در کرمان با عنوان سلما کلید خورد اما در فراخور تغییراتی که ایجاد شد، این برنامه ادامه پیدا کرد و طرح ردا نیر با عنوان زن با استعداد و باشرف ایرانی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود، آغاز شده و اجرا می شود.

زهرا کوهی ادامه داد: در این شرایط پیچیده جنگ ترکیبی و هیبریدی اینکه امروز نوجوانان و جوانان آگاه باشند وظیفه آنها چیست و کجا قرار دارند، مسئولیت اساسی است اما جایگاه زنان حتی در شهرستان هایی چون سیستان بلوچستان، تهران، قم و جایگاه زنان باشرف چون زینب پاشا آذربایجان برای نسل امروزی روایت نشده است و صرفاً کسانی که تاریخ را مطالعه کرده اند، می دانند.

وی افزود: روایت زنان ایرانی تنها توسط نسلی که این توانایی و استعداد را دارند اتفاق می افتد و پیشرانی برای آیندگان خواهند بود؛ یعنی حلقه مفقودی برای انتقال مفاهیم ارزشمند داریم که از گذشته تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ردا» روایتی از دختران مسلمان و بااستعداد ایرانی

«ردا» روایتی از دختران مسلمان و بااستعداد ایرانی