مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-30دانش

جامعه برای تحول و پیشرفت، نیازمند کنشگرانی اخلاقی است


دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد می گوید: فعالان انجمن های علمی در جریان فعالیت شان، توانمندی هایی از قبیل مهارت کار گروهی، - دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد می گوید: فعالان انجمن های علمی در جریان فعالیت شان، توانمندی هایی از قبیل مهارت کار گروهی، مهارت تبدیل ایده به عمل، مهارت ارتباط، مهارت مدیریت و اجرا، مهارت هم اندیشی، آزاداندیشی، و تفکر انتقادی را کسب می کنند.

محمد کازرونی ایمانیه ـ دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه آزاد نجف آباد در گفت وگو با باشگاه دانشجویان ایسنا، با اشاره به نقش تشکل های غیرسیاسی دانشجویی به عنوان بدنه نخبگانی در ایجاد و تقویت فضای نخبگانی عنوان کرد: اصلی ترین وظیفه دانشگاه آموزش، تولید و ترویج علم و پژوهش است.

این نهاد در دوران جدید، یک رسالت فرهنگی و اجتماعی را نیز برعهده گرفته و آن تربیت شهروند جامعه مدنی و آموزش بهتر زیستن است.

در این راستا انجمن های علمی دانشگاه آزاد اسلامی زیر نظر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این دانشگاه مانند سایر تشکل های دانشجویی از جمله کانون های فرهنگی هنری و جامعه اسلامی در مسیر رسالت جدید دانشگاه تشکیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه برای تحول و پیشرفت، نیازمند کنشگرانی اخلاقی است

جامعه برای تحول و پیشرفت، نیازمند کنشگرانی اخلاقی است