مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-17حوادث

دستگیری عامل تیراندازی در شاهرود


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان شاهرودی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ علیرضا شایینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در پی اعلام یک مورد تیراندازی به سمت فردی در یکی از باغات غربی شهرستان شاهرود، به سرعت پلیس در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: مصدوم توسط نیروهای امدادی به بیمارستان اعزام شد و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 14 رودیان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی دریافتند که شخصی به علت اختلافات و درگیری های قبلی با استفاده از تاریکی شب به سمت این شهروند با سلاح شکاری تیراندازی کرده و سپس به سرعت از محل متواری شده است.

شایینی به دستگیری عامل تیراندازی در کوتاه ترین زمان ممکن با دقت و هوشیاری پلیس اشاره و اضافه کرد: متهم انگیزه خود را اختلافات شخصی با شاکی اعلام کرد و از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول به همراه هفت عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: مدافعان امنیت با افرادی که بخواهند به هر طریقی جو ناامنی در شهرستان ایجاد کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و این افراد باید بدانند پلیس هرگز اجازه جولان به ناامن کنندگان را نخواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل تیراندازی در شاهرود

دستگیری عامل تیراندازی در شاهرود