مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:252023-09-02اقتصادي

شرایط معاوضه خانه فرسوده با واحد نوساز


ارایه تسهیلات بافت فرسوده ، تخفیف های پروانه، عوارض ساختمانی، انشعابات و مشوق های شهرسازانه، معاوضه خانه فرسوده با زمین یا واحد نوساز با تخفیف 40 درصد از جمله برنامه های اجرایی شرکت بازآفرینی شهری ایران و مجموعه دولت برای نوسازی مسکن مردمی است.

- طرح کلید به کلید با هدف معاوضه خانه های فرسوده واقع در بافت های فرسوده با آپارتمان نوساز در قالب بسته تشویقی وزارت راه و شهرسازی به مرحله ی اجرا درآمده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل امسال محمد آیینی ـ معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای قریب الوقوع طرح معاوضه خانه های فرسوده واقع در محدوده های هدف بازآفرینی شهری با واحد نوساز یا زمین خبر داد.

او به تازگی اعلام کرده که این طرح در قالب یک بسته تشویقی جدید ابلاغ شده که بر اساس آن ساکنان بافت های فرسوده می توانند واحد مسکونی فرسوده ی خود را با یک واحد نوساز یا یک قطعه زمین دولتی با 40 درصد تخفیف تعویض کنند.

  طبق ماده 121 لایحه برنامه هفتم توسعه، جهت تشویق مالکان به مشارکت در نوسازی بافت های فرسوده، وزارت راه و شهرسازی مجاز است در فرآیند معاوضه کلید به کلید واحدهای بافت فرسوده با واحدهای نوساز یا اراضی تحت مالکیت خود، در قیمت کارشناسی واحدهای نوساز یا اراضی معوض مزبور تا سقف 40 درصد تخفیف اعمال نماید و یا اراضی یا واحدهای مسکونی واقع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط معاوضه خانه فرسوده با واحد نوساز

شرایط معاوضه خانه فرسوده با واحد نوساز