مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-05سياسي

فصلی نو بر ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی


فردا با شروع رسمی همزمان 13 قطعه ساخت راه آهن خراسان جنوبی با حضور رییس جمهوری پرونده پیگیری ها تا شروع اجرا بعد از سال ها بسته می شودتا شاهد فصلی نو بر این پروژه حیاتی و زیرساختی استان باشیم.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ قطار وعده ها در مورد پروژه حیاتی و زیر ساختی راه آهن خراسان جنوبی که جزو آرزوهای مردم استان از دو دهه قبل به حساب می آید کم کم با گذر از ایستگاه های مختلف به ویژه تامین منابع کلان آن به سمت عملی شدن به راه افتاده است و فردا قرار است با حضور رییس جمهور عملیات اجرایی 13 قطعه آن به صورت رسمی آغاز شود و سوت قطار آغاز اجرای ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی در گوش مردم این استان طنین انداز شود.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی شب گذشته در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند با اشاره به اینکه فلسفه سفر رییس جمهور به استان دیدار مردمی است اظهارداشت: با توجه به پیگیری هایی که صورت گرفت، قرار است عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان - بیرجند - قاین - یونسی هم با حضور آیت الله رییسی آغاز شود.

  به گفته وی این برنامه همزمان با ورود  آیت الله رییسی به شهر بیرجند و قبل از شرکت در برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین از میدان آزادی تا امام زادگان باقریه برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلی نو بر ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی

فصلی نو بر ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی