مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-19اقتصادي

رشد 17 برابری میانگین راه سازی در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: راهسازی در آذربایجان غربی از 9 کیلومتر در سال به بیش از 150 کیلومتر رسیده و این آمار رشد 17درصدی دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه سید محسن حمزه لو در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی اظهار داشت: توسعه زیرساخت های ارتباطی در آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی این استان بسیار حائز اهمیت بوده و انعکاس این عملکرد جهاد تبیین بوده وهمکاری بیش از پیش صدا و سیمای مرکزآذربایجان غربی را می طلبد.

وی افزود: جهاد تبیین مساله مهم و قابل توجهی است که باید در راستای امید آفرینی جامعه عملکرد دستگاه اجرایی به درستی تبیین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: راه محور توسعه بوده و در همین راستا طی امسال 204 کیلومتر راه و بزرگراه در آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده و عملیات ساخت 462 کیلومتر راه و بزرگراه در دست انجام است.

حمزه لو اضافه کرد: بهره گیری از مزیت های موقعیت جغرافیایی استان در عرصه حمل ونقل، یکی از اهداف توسعه اقتصاد پایدار تعریف شده که تلاش می شود با تکمیل طرح های نیمه تمام راهسازی این امر محقق شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: پوشش رسانه ای فعالیت های توسعه ای راه و شهرسازی آذربایجان غربی با جدیت دنیال می شود و این امر در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 17 برابری میانگین راه سازی در آذربایجان غربی

رشد 17 برابری میانگین راه سازی در آذربایجان غربی