مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-30اقتصادي

آبرسانی پایدار به 12 روستا در شهرستان لردگان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از افتتاح پنج پروژه آبرسانی با تحت پوشش قراردادن 12 روستا در شهرستان لردگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کریمی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه های آبرسانی  لردگان گفت: در آخرین روز از هفته دولت و به منظور خدمت به مردم پنج پروژه تامین آب روستایی در این شهرستان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این پروژه ها با اعتباری حدود 200 میلیارد ریال طی یک عملیات جهادی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پروژه ها آب آشامیدنی 12 روستا پایدار شد، افزود: احداث مخزن ذخیره آب  500 متر مکعبی در روستای ناغان علیا با اعتبار 3 میلیارد تومان، تامین آب روستای بیدله با اصلاح 15 کیلومتر شبکه توزیع با اعتبار 4 میلیارد تومان، احداث مخزن ذخیره آب  500 متر مکعبی در روستای چله گاه با اعتبار 3 میلیارد تومان از جمله این پروژه ها است.

کریمی اضافه کرد: تامین آب سه روستای مجتمع شوارز با بهسازی چشمه و اجرای یک هزار و 500  متر خط انتقال با اعتبار 2.

5 میلیارد تومان، تامین آب مجتمع 6 روستایی دهنو گودرز با حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث مخزن ذخیره آب  300 متر مکعبی، اجرای 3 هزار متر لوله خط انتقال و اصلاح 10 کیلومتر از شبکه های توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی پایدار به 12 روستا در شهرستان لردگان

آبرسانی پایدار به 12 روستا در شهرستان لردگان