مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:352023-08-28ورزشي

تنها استخر سرپوشیده دولتی شهرستان آستارا پس از 16 سال وقفه افتتاح شد


تنها استخر شنای دولتی شهرستان مرزی آستارا پس از 16 سال وقفه در ساخت بعد از ظهر دوشنبه در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/گیلان تنها استخر شنای دولتی شهرستان مرزی آستارا پس از 16 سال وقفه در ساخت بعد از ظهر دوشنبه در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار گیلان امروز، ششم شهریورماه در آیین افتتاح استخر سرپوشیده دولتی شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه طرح های ورزشی خدمت ماندگار دولت کار و کرامت است، اظهار کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی دولت مردمی، خدمت ماندگار به جامعه ورزش دوست استان گیلان است.

اسدالله عباسی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در این مدت طرح های نیمه تمام ورزشی را در سطح گسترده تکمیل و برای استفاده عموم ورزشکاران در اختیار آنان قرار داده است افزود: این سیاست نیز در سطح ورزش استان گیلان اجرایی شده و در ماه های اخیر شاهد بهره برداری و افتتاح طرح های مختلف ورزشی بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه احیا و بازگشت فضای های ورزشی نیمه تمام به چرخه فعالیت در ماه های گذشته در استان گیلان روند بسیار مطلوبی داشته و خدمت بزرگی به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها استخر سرپوشیده دولتی شهرستان آستارا پس از 16 سال وقفه افتتاح شد

تنها استخر سرپوشیده دولتی شهرستان آستارا پس از 16 سال وقفه افتتاح شد