مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 04:002023-09-10اقتصادي

افزایش ایمنی و سلامت زائران اربعین/ هلال احمر برای راهپیمایی اربعین چه کرد؟


رییس جمعیت هلال احمر کشورمان با تشریح گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی این جمعیت در ماموریت اربعین 1402، اعلام کرد که راهپیمایی امسال علیرغم افزایش شمار زائران در وضعیت ایمنی و سلامت بهتری در مقایسه با سال های قبل برگزار شده است.

- مشارکت 22 هزار نیروی متخصص و داوطلب در طرح اربعین هلال احمر رییس جمعیت هلال احمر کشورمان از مشارکت بیش از 22 هزار نیروی تخصصی کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر در ماموریت اربعین 1402 خبر داد و گفت: در طرح امسال 5486 دستگاه خودروی عملیاتی به کار گرفته شد.

همچنین حدود 140 دستگاه خودروی کاپوتاژ شده شامل 33دستگاه تریلی، 9دستگاه کامیونت ایسوزو برای حمل داروها، 10دستگاه خودرو فرماندهی، 80دستگاه آمبولانس و شش دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در کشور عراق به کار گرفته شد.

کولیوند با بیان اینکه یکی از تفاوت های ماموریت جمعیت هلال احمر در راهپیمایی اربعین امسال ارتقاء انسجام در ارائه خدمات درمانی و امدادی به زائران حسینی در دو سوی مرزهای ایران و عراق بود، گفت: برای تحقق این منظور، ماه ها برنامه ریزی و هماهنگی انجام شد و در واقع ما در جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از ایام اربعین 1401، آسیب شناسی و احصاء مشکلات مربوط به سلامت زائران و بیماری های موجود در زمان ایام اربعین حسینی را آغاز کردیم و راهکارهای مقابله و پیشگیری از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ایمنی و سلامت زائران اربعین/ هلال احمر برای راهپیمایی اربعین چه کرد؟

افزایش ایمنی و سلامت زائران اربعین/ هلال احمر برای راهپیمایی اربعین چه کرد؟