مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-30بين الملل

زاخارووا: روسیه قدردان تلاش های پاپ فرانسیس نسبت به صلح اوکراین است


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تصریح کرد، گفت وگوها بین مسکو و واتیکان بر سر اوکراین ادامه می یابند در حالی که روابط بین دو طرف سازنده و بر مبنای احترام دوجانبه هستند.

- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تصریح کرد، گفت وگوها بین مسکو و واتیکان بر سر اوکراین ادامه می یابند در حالی که روابط بین دو طرف سازنده و بر مبنای احترام دوجانبه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه با پایگاه خبری ایتالیایی آنسا اظهار کرد: مسکو بسیار قدردان خط مشی متوازن واتیکان در قبال جنگ در اوکراین و تلاش های شخص پاپ فرانسیس و رهبران مسیحیت کاتولیک با هدف حل و فصل صلح آمیز این جنگ، چیزی که رژیم کی یف متاسفانه علنا رد می کند، است.

این دیپلمات تصریح کرد: اقتصاد روسیه به رغم تحریم هایی که غرب علیه آن وضع کرده در حال رشد است و این واقعیت کل محو شرارت ناتو را می ترساند.

زاخارووا گفت که روابط دوجانبه بین روسیه و ایتالیا در حال حاضر قطع شده اند.

او اضافه کرد: دیر یا زود بنا به دلایل اقتصادی، قرابت تاریخی و فرهنگی مردم دو کشور نیازهای عینی برآمده از توسعه جهانی، رهبران ایتالیا الزام به بازیابی روابط دو کشور را درخواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاخارووا: روسیه قدردان تلاش های پاپ فرانسیس نسبت به صلح اوکراین است

زاخارووا: روسیه قدردان تلاش های پاپ فرانسیس نسبت به صلح اوکراین است