مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-09سياسي

پایان شهریور آخرین مهلت شرکت در دوسالانه داستان کوتاه نارنج


دبیر نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج اعلام کرد که مهلت شرکت در این رویداد تا پایان شهریوماه است و به دلیل شرکت زیاد علاقه مندان، این مهلت تمدید نخواهد شد.

- ایسنا/فارس دبیر نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج اعلام کرد که مهلت شرکت در این رویداد تا پایان شهریوماه است و به دلیل شرکت زیاد علاقه مندان، این مهلت تمدید نخواهد شد.

محمد بادپر شنبه 18 شهریور با بیان اینکه در فاصله دوهفته مانده به پایان مهلت ارسال اثر به دوسالانه داستان کوتاه نارنج استقبال بسیار خوبی از این رویداد را شاهد بوده ایم، به ایسنا گفت: مهلت ارسال اثر به این دوسالانه پایان شهریور 1402 خواهد بود.

دبیر نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با تاکید بر این که مهلت ارسال اثر به این دوسالانه به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، افزود: از همه داستان نویسانی که مایل به شرکت در این دوسالانه هستند، تقاضا داریم ارسال داستان های شان را به روز آخر موکول نکنند.

بادپر با تقدیر از همه فعالان فرهنگی هنری و نویسندگان، گفت: خوشبختانه در فاصله دو هفته مانده به پایان مهلت ارسال آثار تاکنون علاوه بر نویسندگان تمام استان های کشور نویسندگان فارسی زبان مقیم در 12 کشور دیگر نیز داستان های خود را برای ما ارسال کردند که تا پایان مهلت ارسال بسیار بیشتر از این نیز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شهریور آخرین مهلت شرکت در دوسالانه داستان کوتاه نارنج

پایان شهریور آخرین مهلت شرکت در دوسالانه داستان کوتاه نارنج