مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-13سياسي

خوشا آنان که کبوتر جلد رضایند


اگر با کاروان های پیاده علی بن موسی الرضا(ع) در این روزها همراه شوی به طور حتم با خلوص نیت همراهان آن به آن سوی مرز دلدادگی سفر خواهی کرد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ هر که آید به سفر همره ما بسم الله  هرکه دارد هوس کوی رضا بسم الله  ما بصد شوق وشعف سوی رضا ره سپریم هر که حاضر به خراسان رضاست بسم الله  12 شهریور وعده قرارشان بود تا با بدرقه همشهریان راهی کوی یار، انیس و مونس ایرانیان، ملجا و پناه بی پناهان آقا علی بن موسی الرضا (ع) شوند.

راه بس طولانی اما به واسطه آن چه بین خود، خدا و رضای خویش عهد و پیمان بسته بودند همدل و همراه شدند تا این گروه 23 نفره از حاجی آباد برای اولین بار راهی مشهد الرضا (ع) شوند و به پابوسی شاه خراسان بروند.

برخی ها سال های قبل با دیگر کاروان ها این مسیر 400 کیلومتری را طی کرده اند  و با این که سن و سالی از آن ها گذشته اما هنوز هم همراه اند با جوانان و نوجوانان و میان سالانی که برای اولین بار می خواهند طی طریق کنند به پایتخت معنوی ایران زمین.

برخی نیز درست در آغاز سن جوانی قرار دارند اما به عشق امام رضا (ع) همراه این کاروان شدند تا سرآغاز جوانیشان باشد طی طریق در راه ولی نعمتشان آقا علی بن موسی الرضا (ع) و برای همه عمر مسافر این راه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشا آنان که کبوتر جلد رضایند

خوشا آنان که کبوتر جلد رضایند