مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-12سياسي

زیرساخت های صادراتی مرکبات فراهم نشده است/ خرید برنج پرمحصول


استاندار مازندران مرکبات را از مهمترین تولیدات استان بیان کرد و گفت: زیرساخت های صادراتی این محصول در استان فراهم نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر جهاد تبیین باید عملکرد دولت را اطلاع رسانی کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی 35 موکب از استان مازندران در عراق گفت: این موکب ها بهترین خدمات را به زائران امام حسین (ع) ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در مازندران از شروع فعالیت دولت سیزدهم تمام تلاش این بود که بتوانیم از ظرفیت های نهفته در مازندران فرصتی ایجاد کنیم و آن را به کار بگیریم، گفت: در این حوزه هماهنگی بسیار خوبی با ارکان مختلف نظام در استان برگزار شده است.

استاندار مازندران گفت: طی یک سال گذشته پنج هزار 900 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در استان هزینه شد و برخی از پروژه ها سابقه 27 ساله ای داشتند که در این دولت افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه در 164 روستا با اعتبار سه هزار و 300 میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی پروژه هایی در دستور کار است، افزود: امسال 1300 روستا در قالب محرومیت زدایی از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی آبرسانی می شود.

وی افتتاح فاز دوم آزادراه تهران شمال را با حضور رییس جمهور از جمله پروژه ها بیان کرد و گفت: همچنین عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آزادراه با دستور رییس جمهور آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های صادراتی مرکبات فراهم نشده است/ خرید برنج پرمحصول

زیرساخت های صادراتی مرکبات فراهم نشده است/ خرید برنج پرمحصول