مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-18اقتصادي

جزییات تخفیف های کارت بلیت دانش آموزان و دانشجویان در آستانه مهر


چند سالی است شهرداری تهران در راستای کمک به ایاب و ذهاب دانش آموزان و دانشجویان، تخفیف 50 درصدی برای بلیت اتوبوس و متروی این افراد در نظر گرفته و کارت بلیت های این قشر را به مبلغ مشخصی شارژ می کند و حالا در آستانه سال تحصیلی جدید استقبال از این کارت بلیت .

- چند سالی است شهرداری تهران در راستای کمک به ایاب و ذهاب دانش آموزان و دانشجویان، تخفیف 50 درصدی برای بلیت اتوبوس و متروی این افراد در نظر گرفته و کارت بلیت های این قشر را به مبلغ مشخصی شارژ می کند و حالا در آستانه سال تحصیلی جدید استقبال از این کارت بلیت های تخفیف دار طبیعتاً افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانش آموزان و دانشجویان طبق مصوبه شورای شهر جزو اقشار خاص محسوب شده و می توانند از تخفیف در پرداخت نرخ کرایه اتوبوس و مترو بهره مند شوند که بر این اساس دانش آموزان از تخفیف 50 درصدی بهره مند شدند، به طوریکه فرد متقاضی مبلغ 150 هزار تومان پرداخت و کارت بلیت، 300 هزار تومان شارژ می شود.

این کارت تنها برای دانش آموزانی که در شهر تهران مشغول به تحصیل هستند صادر خواهد شد که دانش آموزان برای اخذ این کارت بلیت باید مدارکی همچون عکس 4*3 ، کارت ملی یا شناسنامه ، کارت دانش آموزی یا گواهی اشتغال به تحصیل در شهر تهران را به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخفیف های کارت بلیت دانش آموزان و دانشجویان در آستانه مهر

جزییات تخفیف های کارت بلیت دانش آموزان و دانشجویان در آستانه مهر