مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-22سياسي

300 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورامین برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین ع شهرستان ورامین گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس 300 ویژه برنامه در شهرستان ورامین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین ع شهرستان ورامین همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه شهرستان اظهار کرد: در سال 1359 رژیم بعثی به صورت گسترده در چنین روزی به جمهوری اسلامی با هدف سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی حمله خود را آغاز کرد.

وی گفت: کشورهای جهان به دو بلوک شرقی و غربی تقسیم می شدند که شوروی فرو پاشید و به کشورهای کوچکتری تبدیل شد اما بلوک غرب به سرکردگی آمریکا بود که آمریکای جنایتکار رو به افول است، حضرت امام خمینی (ره) حکومت  2500 ساله طاغوت را سرنگون کرد و نظام مردم سالاری دینی که همان جمهوری اسلامی است برای مردم به ارمغان آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور همیشه درگیر توطته های و تحریم هابی بود که توسط آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی بود، در ابتدای انقلاب صدام را تحریک کردند و جنگ 8 ساله دفاع مقدس را بر ما تحمیل کردند، نباید فراموش کنیم که دشمن اصلی ما آمریکای جنایتکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورامین برگزار می شود

300 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورامین برگزار می شود