مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-10اقتصادي

فعالیت 20 سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: 20 سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین فعالیت می کنند که به دنبال افزایش این آمار از طریق جذب سرمایه گذار خارجی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری در نشست خبری که پیش از ظهر امروز به مناسبت برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان قزوین در محل سالن جلسات شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین با تولید بیش از هزار و دویست نوع محصول رتبه پنجم صنعت کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: قزوین از استان های پیشرو و توانمند در حوزه صنعت کشور است و محصولات تولید شده در واحدهای مستقر در این استان با کیفیت بالا و قابل رقابت با بازارهای جهانی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین ادامه داد: واحدهای صنعتی مستقر برای ادامه فعالیت خود، به حمایت جدی در بخش های مختلف نیاز دارند که برگزاری نمایشگاه های تخصصی از جمله موارد حمایتی است.

صفاری اذعان کرد: واحد های صنعتی استان قزوین در مقوله صادرات، دو رویکرد اصلی معرفی محصول و پیدا کردن بازار هدف را در برنامه های خود دارند.

وی یادآور شد: یکی از اصلی ترین رویکرد های شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین جذب سرمایه گذار خارجی است که با اهتمام جدی در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 20 سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین

فعالیت 20 سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین