مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 19:202023-09-07بين الملل

گشت زنی کاروان نظامی آمریکا در منطقه درگیری دیرالزور سوریه+ فیلم


منابع رسانه ای از گشت زنی کاروان نظامیان آمریکایی در منطقه درگیری بین نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) و عشایر عربی در دیرالزور سوریه خبر دادند.

- منابع رسانه ای از گشت زنی کاروان نظامیان آمریکایی در منطقه درگیری بین نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) و عشایر عربی در دیرالزور سوریه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، شبکه تلویزیونی روسیا الیوم تصاویری از نیروهای آمریکایی متشکل از حدود 20 خودروی زرهی را نشان داد که در حال بازرسی جاده ارتباطی روستاهای حومه شمالی دیرالزور هستند که اخیر شاهد درگیری بین نیروهای قسد و افراد مسلح وفادار به عشایر عربی بوده است.

در این تصاویر مشاهده می شود که نیروهای آمریکایی در حال جمع آوری لاستیک های سوخته و برخی از موانع سیمانی در مناطق درگیری دیرالزور هستند.

خبرنگار روسیا الیوم همچنین کاروان دیگر نیروهای آمریکایی را که پایگاه الحسکه را به سمت پایگاه الشدادی ترک می کرد، رصد کرده است.

به صورت همزمان، کاروان بزرگی از نیروهای قسد نیز برای انجام عملیات بازرسی و پاکسازی وارد منطقه شده اند.

این تحولات در حالی است که رسانه های سوری گزارش دادند که ائتلاف بین المللی از شیخ طایفه العقیدات خواست تا با نیروهای قسدِ تحت حمایت آمریکا در پایگاه نفتی العمر مذاکره کند تا درگیری ها در حومه شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت زنی کاروان نظامی آمریکا در منطقه درگیری دیرالزور سوریه+ فیلم

گشت زنی کاروان نظامی آمریکا در منطقه درگیری دیرالزور سوریه+ فیلم