مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 20:352023-09-06سياسي

سنگ تمام ملایری ها در میزبانی از زوار امام حسین (ع) ادامه دارد


مردم شهر و روستاهای ملایر، پای کار انقلاب و اسلام هستند و اینبار نیز چون سالهای پیش در مزیزبانی از زوار امام حسین (ع)، سنگ تمام گذاشتند.

- همدان- مردم شهر و روستاهای ملایر، پای کار انقلاب و اسلام هستند و اینبار نیز چون سالهای پیش در مزیزبانی از زوار امام حسین (ع)، سنگ تمام گذاشتند.

خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اشاره به اینکه روستای توچغاز از روستاهای بخش مرکزی در 6 کیلومتری شهر ملایر واقع شده است؛ اظهار کرد: این روستا دارای مردمی مؤمن و انقلابی و شهید پرور است که 34 شهید والامقام و نام آور تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مسئول موکب جوانان قمر بنی هاشم روستای توجغاز ملایر افزود: موکب جوانان قمر بنی هاشم امسال برای ششمین سال است که فعالیت دارد و در سال 97 با همت و همکاری چند تن از جوانان این روستا راه اندازی شد، اکنون تعداد زیادی از خادمان زائران ابا عبدالله در این موکب خدمات دهی دارند.

وی با بیان اینکه عشق به امام حسین (ع) وقت و زمان نمی شناسد؛ گفت: این موکب تعطیلی ندارد و دیگر ایام سال در توزیع بسته های معیشتی، کارهای جهادی، تعمیر و تجهیز مسکن محرومان و … فعالیت دارد.

مسئول موکب جوانان قمر بنی هاشم روستای توجغاز ملایر با اشاره به اینکه 20 روز به زائران خدمات دهی در مسیر رفت خدمات رسانی کرده ایم، گفت: در این 20 روز اگر زائری برگشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام ملایری ها در میزبانی از زوار امام حسین (ع) ادامه دارد

سنگ تمام ملایری ها در میزبانی از زوار امام حسین (ع) ادامه دارد