مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-05دانش

جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد


ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال 1402 دانشگاه خواجه نصیر به دو صورت حضوری و الکترونیکی تا روز چهارشنبه 15 شهریور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد؛ ثبت نام تمامی پذیرفته ­شدگان دکتری این دانشگاه در سال تحصیلی جدید در سه مرحله و به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می­ گیرد.

در مرحله ثبت ­نام الکترونیکی (مرحله اول) لازم است پذیرفته ­شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل کرده و مدارک لازم برای ثبت­ نام را بارگذاری و در پایان گواهی پذیرش غیرحضوری را چاپ کنند.

در مرحله دوم ثبت نام پذیرفته شدگان فوق بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان مدیریت تحصیلات­ تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر انجام و تایید مدارک بارگذاری شده حداکثر تا 19 شهریور ماه 1402 در سیستم گلستان ثبت خواهد شد.

در این مرحله دانشجویان باید نسبت به اخذ گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی از سیستم گلستان اقدام کنند.

این گواهی به منزله رفع نواقص مدارک ثبت ­نامی است و باید تا زمان مراجعه به دانشکده برای پذیرش حضوری نزد دانشجو محفوظ بماند.

مراجعه حضوری مرحله سوم است که دانشجویان گرامی باید با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی و اصل مدارک بارگذاری شده در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد

جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد