مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-02پزشكي

زوار مشکوک در مرز خسروی غربالگری می شوند/ موردی از وبا نداشته ایم


رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از بررسی ظاهری تمامی زوار در ورودی مرز خسروی و نمونه گیری از افراد مشکوک و دارای علائم خبر داد.

- زوار مشکوک در مرز "خسروی" غربالگری می شوند/ موردی از "وبا" نداشته ایم ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از بررسی ظاهری تمامی زوار در ورودی مرز خسروی و نمونه گیری از افراد مشکوک و دارای علائم خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شروع طرح بهداشتی اربعین از 27 مرداد، گفت: طی مدت اجرای طرح که تا 18 شهریور ادامه دارد، 1209 نیروی بهداشتی در مرز خسروی به زوار خدمات رسانی خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: این نیروها به صورت شیفت بندی فعالیت داشته و روزانه 175 نیرو برای خدمات رسانی به زوار پای کار هستند.

شکیبا گفت: علاوه بر اینها 352 نیروی بهداشتی هم از کنگاور(ورودی استان کرمانشاه) تا مرز خسروی در مسیر تردد زوار فعالیت دارند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به استقرار نیروهای بهداشتی در هشت نقطه مرز خسروی گفت: در این هشت نقطه که درمانگاه و کلینیک ها مستقر هستند، خدماتی بهداشتی و درمانی سطح یک شامل ویزیت پزشک، دندانپزشک و ماما، خدمات پرستاری مانند تزریق سرم و تعویض پانسمان، خدمات دارویی و غربالگری و شناسایی بیماری های واگیر مانند وبا و کرونا انجام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوار مشکوک در مرز خسروی غربالگری می شوند/ موردی از وبا نداشته ایم

زوار مشکوک در مرز خسروی غربالگری می شوند/ موردی از وبا نداشته ایم