مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 23:152023-09-10سياسي

نبود زیرساخت، مهم ترین چالش شرکت های دانش بنیان و فناور خراسان رضوی


رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به ارائه خدمت به بیش از 500 شرکت دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری استان گفت: مهم ترین چالش و دغدغه در این راستا نبود زیرساخت کافی برای فعالیت در حوزه دانش بینان وفناور است.

- مسعود میرزایی شهرابی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اذعان به اینکه از بدو حضورم در این مسئولیت تلاش برای تحول در ارتقاء ارکان مختلف زیست بوم فناوری و نوآوری در استان و جهش در توسعه اقتصاد دانش بنیان بوده است، اظهار داشت: در این راستا محورها و برنامه هایی برای فعالیت متمرکز و هدفمند تعریف تا با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات بتوانیم یک کارجهادی در حوزه های مختلف انجام دهیم.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با بیان اینکه افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان GDP یکی از اولویت های تعریف شده بود تا با شناسایی عرصه های دارای مزیت و دارای اقتصاد کلان در سطح استان گام هایی برداریم، افزود: متاسفانه علیرغم اقدامات و فعالیت های انجام شده در دوره های قبلی، این حرکت منجسم و هدفمند در راستای مزیت های استانی مورد غفلت قرار گرفته که منجر به سهم کم اقتصاد دانش بنیان از GDP شده است.

وی با اشاره به شناسایی و تعریف عرصه های تخصصی دارای مزیت و اقتصاد کلان در قالب پردیس ها و کمک به توسعه فناوری که دستیابی به ثروت آفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زیرساخت، مهم ترین چالش شرکت های دانش بنیان و فناور خراسان رضوی

نبود زیرساخت، مهم ترین چالش شرکت های دانش بنیان و فناور خراسان رضوی