مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-10اقتصادي

بومی سازی سامانه های توزین صنایع معدنی در کشور


یک شرکت دانش بنیان با بومی سازی سامانه های توزین پویا و کرنش سنجی، در سال 500 هزار دلار از واردات و ارزبری جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، امین پورکبیریان مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان مهندسی با اشاره به بومی سازی سامانه های توزین پویا و کرنش سنجی عنوان کرد: این شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و نصب سیستم های توزین بر روی انواع ماشین آلات معدنی و صنعتی فعالیت دارد.

این فعال فناور با بیان این که سیستم توزین کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد، ادامه داد: این سامانه ها به دلیل کاربردهای گسترده در تمام معادن، کارخانجات و دامپروری های صنعتی، دامنه مصرف وسیعی دارند و عمدتاً از طریق واردات تامین می شوند.

وی با بیان این که محصول یادشده مشابه داخلی ندارد، افزود: وجه تمایز نمونه ساخت این شرکت دانش بنیان نسبت به مشابه خارجی آن، بومی سازی محصول، قیمت پایین تر و خدمات پس از فروش در دسترس است.

پورکبیریان، با اشاره به جلوگیری از خروج ارز و کمک به صنایع با تولید سامانه های پویای توزین ساخت این شرکت عنوان کرد: ما در حدود 500 عدد از این محصول در سال تولید می کنیم که تقریبا در سال 500 هزار دلار از واردات و ارزبری جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی سامانه های توزین صنایع معدنی در کشور

بومی سازی سامانه های توزین صنایع معدنی در کشور